Élménybeszámoló | Monsters, Magic & Myths: exploring the forbidden romances that grow in the shadows of fantasy worlds.

 Monsters, Magic & Myths: exploring the forbidden romances that grow in the shadows of fantasy worlds.



Ez állt a Waterstones oldalán:

Csatlakozzon Catherine Doyle-hoz (The Dragon & The Dove), Ella McLeodhoz (Andromeda) és Charlotte B Plumbhoz (Reap & Sow), akik Katherine Webberrel (Captain of Fates) beszélgetnek a City of Fantome sorozat epikus lezárása, a The Dragon & The Dove megjelenése alkalmából./

Join Catherine Doyle (The Dragon & The Dove), Ella McLeod (Andromeda) and Charlotte B Plumb (Reap & Sow) in conversation with Katherine Webber (Captain of Fates) as we celebrate the launch of the epic finale to the City of Fantome series, with The Dragon & The Dove.


Mikor: Csütörtök/ Thursday 10th September 2026 19:00 - 20:30 

Hol: at Waterstones, London - Tottenham Court Road

Jegyek: Book & Ticket: The Dragon and the Dove: Exclusive Dragon Edition (HB) £24 / The Dragon and the Dove: Exclusive Dove Edition (HB) £24/ General Entry £8

Csak a sima belépőjegyes opciót választottam, mert puhatáblás kiadásban van meg a City of Fantome sorozat első része, és bevárom, amíg mind megjelenik ebben a formában is.

Persze volt könyv+belépőjegy is, rögtön kétféle éldekorral. 


Élménybeszámoló

Múlt héten csütörtökön került megrendezésre ez a könyves event, és nagyon jól éreztem magam! Témája a szörnyek, a mágia és a mítoszok: a fantasy világok árnyékában kialakuló tiltott szerelmek nyomában.

Viszonylag időben, úgy fél 7 körül értem oda. Ismertem a környéket, mert nem is olyan régen már jártam itt egy másik könyves event kapcsán. Ide kattintva elolvashatod azt az élménybeszámolót is!

Hűvösebbre fordult az idő, így külön örülök, hogy vittem magammal kiskabátot. 

Már meg sem lepődtem, amikor a könyvesboltba belépve ismerős arcokkal találtam magam szemben. Vajon ők is felismernek ennyi "találkozás" után? :D

Mivel ők is egy helyben álltak, gondoltam, hogy még nem kezdték el a jegyszkennelést. Annyira nem voltak sokan, így bíztam benne, hogy lesz lehetőségem jó helyre ülni. Ahogy az várható volt, könnyen szóba elegyedtem más molyokkal is. 😃

Szóba került a Books Factory 66, amit érdemes lehet majd megnézni, én meg a YALC-ot népszerűsítettem :D 

Hét után nem sokkal kezdődött a beszélgetés, amelyet Katherine Webber írónő vezetett. Ő kérdezte a másik három szerzőt. Nyolcig tartott a Q&A session, aztán a dedikálás következett. Haha, az event szavai a sexy és a hot guys voltak xD


Event Recap

This book event took place last Thursday, and I had a great time! The theme was Monsters, Magic, and Myths—exploring the forbidden romances that grow in the shadows of fantasy worlds.

I arrived in time, around 6:30 PM. I was familiar with the area, having visited for another book event not too long ago. You can read that recap by clicking here!

The weather had turned a bit chilly, so I was really glad I’d brought a light jacket along.

I wasn't even surprised to run into familiar faces as soon as I walked into the bookstore. I wonder if they recognize me too, after so many "encounters"? :D

Since they were just standing around, I figured ticket scanning hadn't started yet. It wasn't too crowded, so I hoped I’d be able to snag a good seat. As expected, I easily struck up conversations with other participants. 😃

We talked about Books Factory 66—which sounds like something worth checking out—and I promoted YALC. :D

The discussion began shortly after 7:00 PM, moderated by author Katherine Webber, who interviewed the other three authors. The Q&A session lasted until 8:00 PM, followed by the book signing. Haha, the words of the event were definitely "sexy" and "hot guys" xD.








Az este vendégei: Ella McLeod, Katherine Webber, Catherine Doyle és Charlotte B Plumb/
The guests of the evening :) 




Közös fotó Catherine Doyle írónővel ^_^/
A photo with author Catherine Doyle ^_^




Kaptunk Catherine Doyle könyvéhez kapcsolódó karakter artokat, (Illustration by Isabella McMurry) és könyvjelzőket is *-* A borítékban Charlotte B Plumb hamarosan megjelenő könyvének a borítója volt benne. /

We also received character art related to Catherine Doyle's book (Illustration by Isabella McMurry) and bookmarks *-* The envelope contained the cover for Charlotte B. Plumb's upcoming book.




És természetesen nincs könyves event dedikálás nélkül!
And of course there is no bookish event without a book signing!







A borítékban ezek rejtőztek! (Illustration by Alessandra Fusi) Charlotte B Plumb hamarosan megjelenő debütáló regénye! Reap & Sow. És külön köszönet az egyik könyvmolynak, aki azt javasolta, hogy írassuk alá a boríték hátulját Charlotte-tal! 😎/

These were hidden inside the envelope! (Illustration by Alessandra Fusi) Charlotte B. Plumb’s upcoming debut novel, Reap & Sow. And a special thanks to the fellow bookworm who suggested having Charlotte sign the back of the envelope!


🟄🟆🟊🟉🟆🟅🟄 DIVATSAROK 🟄🟅🟆🟉🟊🟆🟄


🟄🟆🟊🟉🟆🟅🟄Fashion corner:🟄🟅🟆🟉🟊🟆🟄


- Könyvmolytáska: FairyLoot  | Bookshelf Tote by @chattynora

- Kardigán/ cardigan: H&M Dark mole coloured

- Csipkés felső/black laced top: SELECT 

- Nadrág/black jeans: F&F 

- Masnis topánka/ballerina shoes: Primark

- Gyűrűk/rings: ajándékba kaptam őket, plusz az egyiket én készítettem /some of them were gifts, and I made one of them.

- Nyaklánc/necklace:: https://shop.forreadingaddicts.co.uk/

- Karkötők/bracelets: Shadowhunters: LitJoy crate, a többi sajátkészítésű/ the rest is handmade :) 






Copyright © 2017-2026 Chili87's World blog


Figyelem! Minden itt található fotó és írás a saját munkám eredménye. Ami nem, annak megjelöltem a forrását. Kimásolni, képeket elvinni szigorúan tilos! Megértéseteket köszönöm! ^_^/ 

Attention! All photos and writings here are the result of my own work. If they are not, I have indicated the source. Copying or taking pictures is strictly prohibited! Thank you for your understanding! ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések