Muti, mit olvasol! | Augusztus 2.0

Penelope Ward

NEIGHBOR
Dearest


 Több, mint négy éve már, hogy a kívánságlistámon volt a Neighbor Dearest, ideje volt megvenni!😄

Ráadásul a molyok közül nagyon sokan értékelték jóra a könyvet. Úgy gondoltam, megérdemli már ez a könyv, hogy a magánkönyvtáramba kerüljön! Csak én olvasom folyton Dearest Neighbornak a könyv címét? :D Magyarul is megjelent a könyvmolyképző kiadónál Neighbor ​Dearest – A legkedvesebb szomszéd címmel. 

Könyvinfók:

 Magánkiadás, 2016 

286 oldal · ASIN: B01KECD8FW

ekönyv

Standalone, tehát nem szükséges elolvasni a többi megjelent részt ebben a sorozatban.

Cimkék: 21. század, Amerikai Egyesült Államok, amerikai szerző, anyaság, apaság, betegség, énelbeszélő, erotikus, felnőtt tartalom, férfi főszereplő, humoros, karácsony, kórház, kortárs, kutya, angol nyelvű, new adult, női főszereplő, regény, romantikus, San Francisco, sorozat része, szülői szerep, terhesség, testvérek, váltott szemszög.

Fülszöveg:

Tényleg ​lehet barátság férfi és nő között?

A váratlan szakításom után arra vágytam a legkevésbé, hogy az új szomszédom az exemre, Elecre hasonlítson – pláne, hogy még nála is szexibb legyen. Viszont a modora és a viselkedése már egyáltalán nem volt olyan megnyerő, mint a megjelenése. El is neveztem magamban Mérges Művésznek. A két kutyája ugatásától pedig képtelen voltam aludni. Így nem is bántam, hogy látványosan kerül, mint aki tudni sem akar a létezésemről.

Aztán egy este kiderült, hogy Damien mindent tud rólam. A hálószobám falán lévő lyukon keresztül ugyanis fültanúja volt a terapeutámmal folytatott összes telefonbeszélgetésnek, így az én sármos festő szomszédom jól ismerte a legféltettebb titkaimat. És bár nagyon próbált távol tartani magától, tudtam, hogy ugyanúgy érez irántam, hiszen a szívdobogása nem csal.

Azt hittem, Elec már összetörte a szívemet, pedig nagyon is egyben volt, és még hevesebben kalapált Damienért. Csak reménykedhettem, hogy nem ő fogja végleg megsemmisíteni.


Vesd bele magad a sodró történetbe!

❤❤❤


Leigh Bardugo

King ​of Scars


Leigh Bardugo régóta van a kedvenceim között. Számomra Nyikolaj Lancov karaktere volt a legszimpatikusabb a Csont és árnyék sorozatban, így nagyon megörültem, amikor kiderült, hogy kap egy saját könyvet *_* Egyébként a sorozatbeli színész, Patrick Gibson is remekül el lett találva Nyikolaj szerepére! 

Patrick Gibson Nyikolaj szerepében *-*


Könyvinfók:

 Orion Children's, London, 2020

528 oldal · puhatáblás · 

ISBN: 9781510104464


Cimkék: alakváltó, amerikai szerző, barátság, cár, démon, fantasy, férfi főszereplő, flintlock fantasy, forradalom, gyász, harcos, high fantasy, humoros, ifjúsági, ikrek, izraeli szerző, kaland, katonaság, kortárs, mágia, angol nyelvű, női főszereplő, regény, sárkány, sorozat része, testvérek, uralkodó, utazás, váltott nézőpont, zombi.

Fülszöveg:

Nézz szembe a démonoddal – vagy etesd rendesen!

Nyikolaj Lancovnak mindig is volt tehetsége a lehetetlenhez. Senki sem tudja, mit élt át hazája véres polgárháborújában – és jobb is, ha ez így marad. Most, amikor ellenségek gyülekeznek az ország meggyengült határainál, a fiatal cárnak meg kell találnia a módját,

hogy feltöltse Ravka kincstárát, új szövetségeket kössön, és felszámolja az egykor nagyszerű grisahadseregre leselkedő fenyegetést.

Ám minden egyes nappal erősebbé válik benne a sötét varázslat, ami azzal fenyeget, hogy elpusztítja mindazt, amit felépített. Egy fiatal szerzetes és egy legendás grisa szélhívó segítségével Nyikolaj elutazik Ravka azon helyeire, ahol a legerősebb mágia él, hogy legyőzze a benne rejlő szörnyű örökséget. Mindent kockára tesz, hogy megmentse az országát és önmagát. Akadnak azonban olyan titkok, amelyeket nem szabad eltemetni – és olyan sebek, amelyeket nem szabad begyógyítani.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések