Happy Planner | Május

 A fedlapra Bunilla került néhány írószer és egy naptár társaságában ^_^ Ez a nyuszi mindig megmosolyogtat valahányszor csak ránézek. (Papershire) Die cut matrica, ráadásul holo bevonattal, szóval még csillog-villog is! XD Az oldalon alapból ott volt az Always be kind felirat, és ezt nem is akartam eltakarni, illik a mi kis bolyhos barátunkhoz. :) Még a HELLO May matrica (Diamond Prints Designs) került ide, és kész is volt a fedlap. :)




Havi bontás.





Szokás szerint lefedtem a hét napjait, mert vasárnappal kezdődött, de nekem hétfővel indul a hetem, szóval letakartam a Little Bloom Paperie webshopból vett matricákkal. :) És az egyik kedvenc washi tape-emmel (igen, ezt mondom kb. az összes dekortapaszomra....😅) dekoráltam a felső részét a lapnak. Csodaszép floral minta, egyszerűen nem lehet megunni! Azt hiszem, talán etsy-ről rendelhettem. 😎 Itt-ott befigyel pár Papershire matrica is. (matrica a május mellett, és a virágot fogó lány).



Heti bontás


Ugyanazt a washit használtam itt is, mint az előző képen. A Little Bloom Paperie kitje került sorra nálam ebben a hónapban. (Spring Queen) Valamint a planneronelove (meet me for coffee) szettje, amit már egyszer felhasználtam még 2020-ban, talán az október részhez? (várj, megnézem) Nope, a 2021-es bullet journalomban volt már, méghozzá szeptemberben. Mivel még mindig a 2022-es HP-t alakítom át, hogy passzoljon 2023-ra, így a dátumokat külön ragasztgattam fel. (Poppy Willow Co). Itt-ott pár kimaradt matricát, kit elemet használtam fel. (House of Stickers)




Összefoglaló, hogy milyen dolgokat használtam fel nagyjából. És beszereztem egy vékonyka sniccert, és kíváncsi voltam, mennyire vág jól... igaz véltelen, de kiderült. hogy képes elvágni egyszerre legalább 5 papírlapot...😅 Sebaj, selejt nem keletkezett, ami meg csak picit lett átvágva, azt lefedtem matricával. :D


  • Headerök: Diamond Prints Designs, Wendy Prints
  • Flat lays: Papershire
  • Grey Strip: Harriet Wright Design
  • Kimaradt kitek egyes elemei: H/S, HWD, Little Bloom Paperie
  • Kisebb virágok, matricák: HWD, H/S, LBP, Wendy Prints
  • Overlays: Amazonról rendeltem egy szettet és az első típust már ki is használtam *-*
  • Date dots: Poppy Willow Co




Ritkán szoktam nagy képben megmutatni az adott hetet, de ez most nagyon tetszik, ezért kivételt teszek :) Imádom, ahogy a pasztel rózsaszín és a zöld milyen jól kijön egymással. Ezeket a színeket kutattam fel a kimaradt matricáim között is. 




Ez is olyan szép! *-* (no nem a munkám, mert itt-ott ferde lett XD, de a színek nagyon jól mutatnak) Tettem pár képre overlayt és így még jobban kiemeli a hangulatát a kitnek. ^^




Nézzétek el a kép minőségét... Sok látnivaló amúgy sincs rajta most :) Ez a top pillanatok májusban oldal. 

De mutatok egy közelit is:



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések