Muti, mit olvasol! | Október

Muti, mit olvasol! | Október


🔥 Jamie McGuire: Beautiful Burn 🔥 

The Maddox Brothers book 4./A Maddox testvérek 4.



Könyvinfó:

 CreateSpace, Washington, 2016

252 oldal · puhakeménytáblás · ISBN: 9781512284133

(de amikor tehetem, a kindle verziót fogom olvasni. 

 Magánkiadás, 2016 

300 oldal · ASIN: B00XB7JCX0)


Mivel nem is olyan rég fejeztem be a harmadik részét, úgy gondoltam, jöhet is a folytatás! ;-) A borító és a cím is azt sugallja, hogy ez egy igen forró, és tüzes történet lesz. Feltételezem, mind átvitt, mind szó szerint vett értelemben. Ugyanis Tyler és Taylor tűzoltók, szóval mindig forr körülöttük a levegő. Jaj, ez rossz szóvicc volt... bocsánat! :D Meg ugye ne felejtsük el, hogy az összes Maddox fiú iszonyat jól néz ki... És a fent említett srácok ráadásul ikrek... 

Ebben a részben Tyler és  Ellie történetét ismerhetjük meg. 


Próbáltam minél több piros lapszélű könyvvel dekorálni, aztán a fekete és az ombre élfestett példányomat is felhasználtam. Helyett kapott még néhány színesceruza és washi ink is, szintén "tüzes" színekben. Egy-két virág itt-ott, és a kihűlt kávém... :D



Közben az olvasónaplómat is frissítettem. :) A Papershire matricák remekül feldobják az október fedlapját. *_* Mindig annyira aranyos dolgokkal áll elő a kreátoruk! ❤ Picit még felturbóztam egy kis overlay matricával, így csillog-villog. :D (a jobb oldali képen látni is a hatását.)



A könyvet Girl Boss Anna Washi inkekkel dekoráltam körbe. Korábban rajzoltam lángokat, és most pont kapóra jött. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések