Leporoltam néhány régi mappát, ezekre leltem

Néhányan tudják rólam, hogy annó nagy hotdog.hu fan voltam, és többek között a Sailor Moon magazint is kezeltem. Sajnáltam, mikor aztán megszűnt az egész oldal, de szerencsére lementettem pár képet az oldalamról.




☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


                         ☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆




☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆



☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆

A magazinnak külön fb oldala is volt, íme a logója :) Azóta ez az oldal is megszűnt. Szóval ez a poszt egy kis nosztalgiával fűszerezett járat. A magazint 2007 szeptemberében hoztam létre. Igyekeztem minden fontos infót, morzsát összegyűjteni. A magazin főleg a képekre, fan artokra helyezte a hangsúlyt. Eleinte elég kezdetleges volt, de idővel kikupálta magát. :) 

2009-ben csatlakozott hozzám Noémi, aki a magazin társszerkesztője lett. Ketten igyekeztünk még változatosabbá tenni az oldalt. ^_^




Igen, az akkori avataromat, ezt a helyes cicát használom ma is a blogom ikonjaként is. Tudom, tudom, szentimentális vagyok...




☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆


A magazin bemutatkozó posztja. ne nevessetek nagyon a megfogalmazáson :D

☆☆☆🌙🌙🌙🌟★★☆☆☆🌟🌙★🌙☆🌙🌟☆☆☆★★🌟🌙🌙🌙☆☆☆

A glitteres képeket a blingee.com oldal használatával készítettem. 

A SM Magazin az oldal bezárása előtt szűnt meg, íme az utolsó hírlevél, amelyet kiküldtem:



Közel 10 év, 500 feliratkozott olvasó, több, mint 1200 cikk, 13 rovat és egyéb érdekességek. Ez volt a Sailor Moon Magazin a hotdog.hu oldalán. Örülök, hogy a részese lehettem. Sajnálom, hogy vége lett, de egy életszakasz ezzel lezárult, és ennek hatására vagyok ma is itt veletek, a blogspoton. 

Köszönöm, ha végigolvastad. És még egy kérdés: te is voltál anno hotdog tag? És ha igen, látogattad a magazint? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések