Muti mit olvasol - még mindig -

Igen, még mindig őt olvasom… <3 Az epres forró csoki színe harmonizál a könyv színes lapszélével *_*
Azért is haladok csiga tempóban, mert nem egyszerű a könyvet fogni és olvasni, mert nehéz XD Cipelni, és metrón olvasni meg kész művészet, de komolyan. Amit viszont imádok, hogy sokan megbámulnak érte! :D Nézik a borítóját, meg gondolom, a csodájára járnak, hogy nagyobb a mérete, mint az átlagos könyveké. És igen, már volt, hogy hangosan felnevettem, miközben olvastam. Mark egy igazi vicces figura, de ez már korábbi részekből is kiderült. :) 
Imádom! Óvatos vagyok vele, nem akarom befejezni. Pici dózisokban olvasgatom. Viszont elkezdtem folyamatosan haladni vele, nem csak 1-2 nap/hét, mint eddig. Most csak ő van napirendi ponton. Ú, és hogy már mennyi minden történt benne, pedig még 600 oldal hátra van! :O Muszáj vagyok olvasónaplót vezetni, hogy ne hagyjak majd ki semmi fontosabbat az értékelésből...Mert sok szálon fut a történet. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések