Szerelmünk lapjai

Nyaralásom alatt újra elolvastam a Szerelmünk lapjait *-* És bár nem terveztem, de sikerült a DVD-t is megvenni hozzá. Ez az a történet, amelyet többször is érdemes elolvasni. Mindent elsöprő szerelem, amely kitart évtizedeken és betegségen át. Olyan volt ez a történet, mint a hullámvasút: egyszer fent, egyszer lent. De az igaz szerelem kibír mindent. Az idő múlását és a társadalmi különbségeket is. Imádtam az Ellie – Noah párost *_* Szurkoltam, hogy miután eltelt 14 év, és Ellie megpillantotta azt az újságcikket, jöjjenek össze. <3 A szívem szakadt meg , amikor Ellie beteg lett. :-( De Noah még ezután is mindent megtett, hogy a felesége mellett maradhasson. Nekem a film is tetszett, de a könyv részletgazdagabb volt.

Mindenesetre most jó messzire kerültek tőlem...
(otthon hagytam anyáéknál) 😀


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések