Nyaralásom összefoglalása

Nyaralásom összefoglalva képekben :)

Minden percét imádtam, nem volt unalmas pillanatom. Bár most nem tudtam mindenkivel találkozni, azért jó kis nyaralás volt. Szabadságom nagy részét Szentesen töltöttem a családommal. Tesómmal megnéztük a szentesi gödörben a tűzijátékot. otthonlétem alatt bográcsoztunk. Átutazóban voltam Budapesten ( többször is :D ) első körben amikor leszállt a gép, egyik kedves barátomnál szálltam meg,majd másnap a csipet-csapat elment enni a Trófea Grillbe *-*,valamint egy hétvégét Gárdonyban töltöttem el barátnőim társaságában. Csodaszép volt a szállás, hármunkra jutott 2 fürdő és 3 wc, 4 szoba! :D Voltunk strandolni is, ettünk finomakat, feltöltődtünk élményekkel. Nem nagyon akartam visszatérni Londonba, ami érthető szerintem, mert otthon sütött a napocska, 🌞NYÁR volt, és végre barnultam egy kicsit, igaz nem látszik nagyon :-D És a barátaim/családom körében lehettem. Idén már valószínűleg nem megyek haza. Meg bevallom, a repülés ✈most valahogy nem nyerte el a tetszésemet...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések