Winter Wonderland 2018-ban is

Idén is ellátogattunk a Londonban található Winter Wonderlandbe. Harmadik alkalommal már nem varázsolt el annyira, de azért jó volt. Még az idő is sokkal enyhébb volt, mint tavaly ilyenkor. Kiskabát bőven elég volt. A bakancsomat viszont már felvettem, amit nem is bántam, mert tiszta latyak és sár volt minden. Az már más kérdés, hogy törte a lábam, mert még be kell törnöm...

Később még szemerkélt is az eső, ami utána végig kitartott, és később rendesen esett is. Idén nem találtam meg a kerekkerék pörgető helyet, viszont most kiskacsákat halásztam ki, és így nyertem amit 5 fontért vettem vele egy picike plüsst, ami megy majd a kis keresztfiamhoz. ^.^

Nem tudom, mások hogyan csinálták, de sokan óriási plüssökkel tértek haza. :D Volt köztük Pikachu, gömb formájú hóember/rénszarvas stb., husky kutya, fánk is. Talán majd jövőre. :-D Sok ügyességi játék is volt. pl. kosárra dobás, labdával eltalálni a konzerves dobozt, vagy beledobni a vödörbe, de nem volt ám olyan egyszerű, mert könnyen kipattant... 

Valamint betértünk ide, Dr. Archibald VR* világába.



Nem tartott sok időbe, hamar kijutottunk. 9 font volt a belépő.

*Virtual reality. Felvettünk egy speciális szemüveget, és amíg utaztunk, addig olyan érzésünk volt a szemüveg viselése közben, mintha valóban ott lennénk, amit a szemüvegben láttunk.


Ettem egy hamburgert, és ittam egy forró csokit :-) A lángosost idén sem találtuk meg... :-/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések